Ticketrollen

Blog

📽️ Hoe Kiness kinesitherapie hun betaalprocessen verbeterde met Payworld

In deze testimonial deelt Kiness, een kinesitherapiepraktijk uit Roeselare, hun ervaring met de betaaloplossingen in de medische sector van Payworld. Ontdek hoe onze snelle en efficiënte betalingsoplossingen hen helpen om hun betalingsprocessen te vereenvoudigen, zodat zij zich volledig kunnen richten op wat echt belangrijk is: hun patiënten en de zorgervaring die ze bieden."

Bekijk de video hieronder voor het volledige interview, of lees het interview verder naar beneden.

Kunnen jullie jezelf kort voorstellen? Wat doen jullie als kinesitherapiepraktijk?

Wiebe: Ik ben Wiebe Lepoutre, zaakvoerder bij Kiness. Wij zijn een kinesitherapiepraktijk. Meer bepaald behandelen wij patiënten met manuele therapie en myofasciale therapie, zoals dry needling. We zien ook vaak patiënten voor manuele lymfedrainage Vodder.

Lore: Ik ben Lore Verscheure en ben al vijf jaar aan het werk als kinesiste en ondertussen al twee jaar hier bij Kiness. We hebben verschillende typen patiënten die bij ons langskomen. Dat gaat van ouderen tot eigenlijk sporters.

Hoe zijn jullie uiteindelijk met Payworld in contact gekomen? Hoe zijn die contacten verlopen? Verliep de installatie van jullie betaalterminal vlot?

Wiebe: Bij het afsluiten van mijn businessrekening ben ik in contact gebracht met Payworld. Dat ging heel vlot. Er is meteen iemand ter plaatse gekomen en dan werd alles besproken, contract geregeld enzovoort. Wij hebben een afspraak gemaakt met de technieker en die is vrij snel kunnen langskomen bij ons. Dan werd de technische configuratie in orde gebracht en was het toestel meteen operationeel zodanig dat wij zowel in de praktijk als op huisbezoek betalingen konden uitvoeren.

Kunnen jullie makkelijk bij Payworld terecht met vragen? Krijgen jullie snel een oplossing aangeboden bij eventuele problemen?

Lore: Als er eventuele problemen zijn, dan kunnen we heel gemakkelijk terecht bij hen en worden we heel snel geholpen en zo is het inderdaad wel een hele fijne samenwerking.

Wiebe: Wij kunnen eigenlijk altijd per mail of telefonisch bij een contactpersoon terecht en dan wordt er zo snel mogelijk gekeken naar een geschikte oplossing voor ons probleem.

Wij kunnen eigenlijk altijd per mail of telefonisch bij een contactpersoon terecht en dan wordt er zo snel mogelijk gekeken naar een geschikte oplossing voor ons probleem.

Zouden jullie Payworld aanbevelen aan andere bedrijven binnen of buiten jullie sector?

Lore: Ik zou het zeker en vast aanraden, we merken ook dat het heel gemakkelijk werken is. Als wij op huisbezoek gaan, dan kunnen wij ook de betaalterminal meenemen. Dan kan jong en oud ook gewoon van thuis uit betalen en zo hebben wij gemakkelijk onze centjes.

Wiebe: Ik zou Payworld zeker aanbevelen, zeker in onze sector is het een meerwaarde dat je de terminal kan meenemen op huisbezoek. Ik kan zeker over de medische sector spreken en ben ervan overtuigd dat in andere sectoren de Payworld terminals zeker ook een meerwaarde kunnen bieden.

Contacteer ons

Contacteer ons voor een afspraak

Contact