📽️ Efficiënter betalen bij het Royal Astrid Hotel in Oostende
In deze testimonial deelt het Royal Astrid Hotel in Oostende hun ervaring met Payworld's betaaloplossingen. Ontdek hoe wij hen helpen om hun betalingsprocessen te verbeteren en de gastenervaring te optimaliseren. Bekijk de video hieronder voor het volledige interview, of lees het interview verder naar beneden.
Kunnen jullie jezelf kort voorstellen? Wat doen jullie als hotel?
Koen: Ik ben Koen Van de Wiele, manager van hotel Royal Astrid, een driesterrenhotel met 173 kamers in Oostende.
Hoe zijn jullie uiteindelijk met Payworld in contact gekomen? Hoe zijn die contacten verlopen? Verliep de installatie van jullie betaalterminal vlot?
Koen: Eigenlijk hebben wij Payworld leren kennen via ons zusterhotel Sandeshoved in Nieuwpoort,
zij werkten al enkele jaren met hen en wij zijn op een bepaald moment overgestapt van een betaalsysteem en moesten dan kijken naar iets nieuws en zijn zo via via terechtgekomen bij Payworld. Die contacten zijn zéér vlot verlopen.
Kunnen jullie makkelijk bij Payworld terecht met vragen? Krijgen jullie snel een oplossing aangeboden bij eventuele problemen?
Koen: Het grote voordeel van Payworld is mijn inziens dat er één contactpersoon is. Dat is een rechtstreekse lijn, we mogen hem elk moment van de dag, 's avonds en als het nodig is in het weekend bellen. Hij gaat altijd opnemen en komt met een directe oplossing. Zéér vlotte samenwerking.
Zouden jullie Payworld aanbevelen aan andere bedrijven binnen of buiten jullie sector?
Koen: Bij meerdere bedrijven waar ik langskom en problemen hebben met hun betaalterminal dan zeg ik:"Ik heb de goede oplossing voor jullie. Ik kan iemand aanbevelen. Neem contact op met hen." Ze gaan dat met plezier doen. Ik weet dat mensen dat ook al gedaan hebben. Zeker en vast de moeite waard om het te proberen.